۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۰:۱۵

چشم پوشی در برخورد با نانواهای متخلف حقوق مردم را تضییع می‌کند

چشم پوشی در برخورد با نانواهای متخلف حقوق مردم را تضییع می‌کند

قزوین - سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان قزوین چشم پوشی در برخورد با نانواهای متخلف را باعث تضییع حقوق مردم دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر محمد ایزدی یکشنبه شب در جمع بازرسان قرارگاه امنیت غذایی استان قزوین اظهار کرد: چشم پوشی در برخورد قانونی با نانواهای متخلف این استان به تضییع حقوق مردم منجر می‌شود و باید برخورد با این مختلفان مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: درحالی که برخی از نانوایان با شرافت و وجدان فعالیت می‌کنند، اما برخی با سو استفاده به فروش سهمیه آرد اقدام کرده و یا در ساعت مورد نیاز مردم تعطیل هستند.

سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان قزوین بیان کرد: هرگونه تعطیلی نانوایی بربری و سنگک در روزهای جمعه ممنوع بوده و روزهای تعطیل این واحدها باید غیر از پایان هفته باشد که بازرسان باید با متخلفان در این حوزه برخورد کنند.

وی تاکید کرد: کارگروه‌های آرد و نان در شهرستان‌های استان باید نسبت به شیفت بندی نانوایی‌ها در طول روز اقدام کرده و این‌طور نباشد که ساعت عصر و یا صبح نانوایی‌های لواش تعطیل باشد.

ایزدی در پایان عنوان کرد: نانواها افراد زحمتکشی هستند که قوت غالب مردم را تأمین می‌کنند، بنابراین لازم است که اتحادیه و حتی خود نانواها افراد متخلف در این حوزه را شناسایی کرده و اجازه ندهند عده‌ای فرصت طلب این صنف را زیر سوال ببرند

کد خبر 5485343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha